Ronaldo'dan aklı başında ilk demeç çıktı sonunda. “Bunu defalarca söyledim, onunla aramızda baba oğul ilişkisi var. Karşılıklı olarak birbirimize sevgi ve saygı duyuyoruz. Bu yüzden onla çok iyi anlaşıyoruz. Futbolla ilgili bildiğim herşeyi bana o öğretti bunun yanında saha dışında da iyi bir insan olmam için çaba sarfetti. Onun kadar futbola tutkuyla bağlı birini görmedim, Bana öğrettiği şeylerden en önemlisi ikinciliğin asla bir alternatif olmadığı. 2003'te United'a ilk geldiğimde istememe rağmen bana efsanevi 7 numarayı verdi. Bana ne kadar güvendiğini o zaman anladım” demiş Ronaldo. Taraftardan küfür yemeyi seviyorum, beni ıslıklasınlar umrumda değil havaları, Messi kimmiş Dünyanın en iyisi benim lafları sonunda bu açıklamanın Ronaldo'dan geleceğini tahmin etmezdim. Adam ol böyle işte!