Konfederasyon Kupası bitmek üzere fakat kupadan çok bu vuvuzela denen alet konuşuldu desek yanlış olmaz sanırım. İlk başlarda çok küfür etsemde sonraları alıştım bu alete. Hayır şaka yapmıyorum ciddiyim. Bunda görevlilerin taraftarı uyarması sonucu vuvuzelayı ota boka çalmamalarının etkisi olabilir. Ekşisözlükte vuzuzela hakkındaki yorumlardan beni kopartanları paylaşmak istiyorum burda. Önce şikayeti belirten entry geliyor:

''kamera onlari gosterince daha bir sevkle ufluyor o... cocuklari. timarhaneye cevirdiler stadlari 2 gundur. meksika dalgasi yaparken bile ses azalmiyor!''(helldoradotcom)

Ardından gelen bir çözüm önerisi...

''fifa, uefa, mandela buna bir çare bulmazsa seneye dünya kupası seyrettirmeyecek olan ses. buna bir önlem bulmazlarsa benim kendi çözümüm hazır.

tüm taraftarlara şu dakika itibari ile paket paket sigara dağıtılsın, yetmedi hepsine birer üçlü sarılsın ve polis zoruyla alayına içirilsin. bu sayede önümüzdeki seneye kadar bu arkadaşlar g.tlerinden nefes alacak duruma geleceklerinden bu vızılıtıyı da çıkartamayacaklar.

evet o kadar kafayı yedim bu sesten. lay lay lay saldır galatasaray melodisini arar oldum. allah belanızı versin emi.''(s7evin)

Doğru söze ne hacet!