Çubuk Makarna'nın kariyeri okuyup gazı aldım ve oturdum Fm 2009'un başına. Öncelikle belirteyim Fm serilerinden en az oynadığım sürüm Fm 2009. Cm 03/04'ten sonra yavaş yavaş düştü oyuna bağlılığım. Fakat her serisini alırım o ayrı :).

Neyse sözü uzatmadan kariyerimize gelelim. İtalya c2/b'nin yolunu tuttum ve San Marino takımını aldım. San Marino milli takımınında başına geçtim ek olarak. Takımın stadı 4500 kişilik Stadio Olimpo. Bu stadda aynı zamanda San Marino milli takımı maçlarını oynuyor.Takımdaki oyuncuları inceledim ve takımın Messi'si Arjantinli Guaita, pozisyonu AMRC.

Yönetim transfer bütçesi olarak 100k Sterlin verdi. Bende San Marino'dan 5 adam getirdim. Asıl bomba transferim ise Ascoliden kiraladığım Antonio Gaeta oldu. Atletico Madrid'in B takımından Regallon, ve Taner Taktak'ı getirdim. Transfer bütçesinde sorun olmasa da maaşlar nedeniyle külüp eksiye indi.


Hazırlık maçlarında iyi maçlar oynadık. İdeal 11'i bulduktan sonra İtalya C Kupası maçları başladı. Dört maçtan aldığımız üç galibiyet bizi tur atlatmaya yetti.


C Kupasının sonlarına doğru lig başladı ve lige fırtına gibi giriş yaptık. Altı maçtan alınan 5 galibiyet taraftarı coşturuyordu. C Kupasının 1. turunda rakip bir üst ligden Sorrento'ydu. Golü erken yedik fakat atak oynayan taraf bizdik. İkinci golde gelince takım oyundan koptu ve 3-0 mağlup olarak kupaya veda ettik.


Mağlubiyet sonrası lide döndük. 2 galibiyet ve 1 beraberliğin ardından Cuoiocappiano karşılaşmasına çıktık. Maça kendi kalemize atılan golle yenik düşsekte Gaeta'nın 3 golüyle ilk yarıyı 1-3 önde bitirdik. İkinci yarıda iki gol birden yedik ve durum 3-3'e geldi. Fakat futbolda hakem düdüğü çalmadan maç bitmiyor işte. 90+1'de Gaeta uzaktan müthiş vurdu ve maçı 3-4 aldık. Medya takıma comeback kings lakabı taktı maç sonrasında :).

Bu maçın ardından lig birinciliği için çekiştiğimiz Giulianova karşısında 2-0'lık yenilgi alarak ligde ikinciliğe düştük. Ligde 11 maç tamamlandı ve 26 puanla ikinci sıradayız, en yakın rakibimiz 22 puanda.

Takımın yıldızı 16 maçta attığı 12 golle Antonio Gaeta. Taner Taktak orta sahanın etkili isimlerinden. Guaita ise yaptığı 6 asist ile forvetleri golle buluşturmaya devam ediyor.



devam edecek..

*Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz.